Viden

Brug Kammeradvokatens elektroniske udbudssystem til at afvikle jeres digitale udbud.

Digitale Udbud


Den nye udbudslov kræver, at alle ordregivende myndigheder fra 1. juli i år skal afvikle deres udbud elektronisk. Det er ikke for sent at komme i gang.

Vi tilbyder at stille Kammeradvokatens elektroniske udbudssystem ”Digitale Udbud” til rådighed – uanset om I vælger at bruge os som rådgiver eller ej. I kan dermed undgå at skulle anskaffe jer et system selv. Mere end 2000 aktive kunder benytter løsningen og mere end 100.000 udbud bliver gennemført årligt.

Med Kammeradvokatens Digitale Udbud opnår I følgende fordele:

Strategisk styring af indkøbet

  • Ensartet strategisk styring af hele udbudsprocessen
  • Håndtering af udbud og tilbudsbehandling i ensartet og dokumenteret struktur
  • Rapporteringer/overblik og opbygning i ”best practice”
  • Flere udbud med samme ressourcer
  • Informations- og workflow indbygget (ændringer, spørgsmål/svar, rettelsesblade)

Brugervenligt system

  • Alt samlet et sted – eksisterende rammeaftaler samt tidligere tilbud
  • Tilgang til alle informationer via nettet
  • Alle bekendtgørelsesskabeloner findes i løsningen
  • Tjekliste indbygget i løsningen alt efter udbudstype

Omkostning/tidsreduktion

  • Genbrug af skabeloner, f.eks. udvælgelses- og tildelingskriterier, kravspecifikationer m.m.
  • Brug af Kammeradvokatens paradigmer – vi stiller alle relevante paradigmer til rådighed
  • Mulighed for at kopiere tidligere gennemførte udbud
  • Automatisk integration til udbudsportaler (udbud.dk, TED/OJEU)
  • Færre klagesager grundet revisionsspor, tidsstemplinger og audit trail

Få mere information

Se Kammeradvokatens elektroniske udbudssystem på: www.digitaleudbud.dk 

Kontakt os på: digitaleudbud@kammeradvokaten.dk

Del på LinkedIn Del på Facebook