Poul Schmith/Kammeradvokaten har indgået en samarbejdsaftale med Bygherreforeningen. Samarbejdet bygger på en hotline og en Q&A-funktion vedrørende det nye AB-system (ydelserne). Medlemmer af Bygherreforeningen kan gratis benytte sig af ydelserne.
Samarbejde med Bygherreforeningen vedrørende det nye AB-system
Entreprise
Hotline og Q&A-funktion
Med ydelserne kan du hurtigt og smidigt få afklaret spørgsmål vedrørende det nye AB-system. Du kan således få svar på spørgsmål om, hvordan bestemmelser skal forstås, sammenhænge i AB-systemet, ”hvem skal gøre hvad hvornår” og lignende. Altså forhold, der kan afklares under en kortvarig telefonsamtale eller et kort skriftligt svar.
Besvarede spørgsmål af generel interesse vil løbende blive offentliggjort som ”Ofte stillede spørgsmål” - og du kan således med fordel besøge hjemmesiden løbende.
Lad AB18-Guiden hjælpe dig med at navigere i de nye AB-regler
AB18-guiden er et digitalt opslagsværktøj, der giver dig mulighed for at søge i de nye AB-regler og er til rådighed med et hurtigt overblik over de nye og gamle regler.
AB18-GuidenAnsvarsbegrænsning vedrørende ydelserne
Såvel hotline som skriftlige spørgsmål besvares, uden Poul Schmith/Kammeradvokaten kender det fulde faktumgrundlag bag spørgsmålet og uden, at der beregnes vederlag for besvarelsen. Poul Schmith/Kammeradvokaten er derfor ikke ansvarlig for medlemmernes brug af ydelserne.